Pentru a fi cu adevărat util și a atinge performanța dorită, un site de prezentare sau un magazin online are nevoie nu doar de grafică, structură, programare și optimizare, ci și de servicii de promovare plătită.
Una dintre cele mai bune metode pentru a ajunge simplu și rapid la publicul țintă vizat și de a beneficia de conversii imediate, este aceea de a apela la campanii PPC (Pay Per Click).
Chiar dacă această modalitate de marketing este aparent una simplă, pentru a obține cele mai bune rezultate, este bine să apelați la o agenție PPC, care dispune atât de cunoștințe avansate, cât și experiența necesară derulării cu eficiență maximă a întregului demers.
În ce constă promovarea prin campanii PPC?
Publicitatea plătită de tip PPC este una dintre cele mai populare forme de promovarea a unei afaceri online.
Prin afișarea unor anunțuri în secțiunea de reclame în publicații centrale, pe diverse motoare de căutare sau rețele de social media se poate ajunge mult mai ușor la publicul țintă vizat și la audiența dorită.
Taxarea se face doar atunci când cineva accesează pagina prin intermediul anunțului. Și, chiar dacă nu toată lumă preferă sa dea click pe aceste apariții, simpla prezență poate contribui foarte mult la creșterea vizibilității și notorietății unui site, a unei mărci sau a unui brand.
Pentru ca acest tip de reclamă să își atingă scopul, este nevoie de experință pentru a selecta cele mai bune canale de a targeta publicul, dar și de un site bine pus la punct și adaptat interselor utilizatorilor vizați.
Doar prin identificarea clară și precisă a categoriilor de clienți doriți, astfel de campanii pot produce cele mai bune conversii și se pot dovedi cele mai bune mijloce de folosire rentabilă a bugetului de promovare.
Printre cele mai mai utilizate astfel de campanii sunt: Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, YouTube, Linkedin si Instagram.
Care sunt cele mai importante aspecte ce trebuie avute în vedere pentru organizarea celor mai bune campanii PPC?
Lumea în care trăim se află într-o continuă mișcare.
Evoluția tehnologică, accesul la dispozitive și canale de informare cât mai variate au schimbat mult infățișarea marketing-ului.
Această dinamică se reflectă cel mai bine în mediului online.
Tocmai de aceea, pentru a identifica cele mai bune canale și pentru a ajunge cât mai eficient la publicul vizat este nevoie de:
- Alegerea celor mai bune canale de promovare, în funcței de tipul de produse și de publicul vizat.
- Gândirea unei strategii de promovare cu obiective clare, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
- Ajustarea adecvată a tuturor opțiunilor implicate, pe categorii de vârstă, ocupație, regiune, tip de afacere, nivel de venituri etc.
- Alocarea unui buget potrivit pentru cuvintele cheie vizate.
- Realizarea de pagini, reclame și prezentări de produse cât mai atrăgătoare, adecvate și relevante.
- Experimentarea și testarea mai multor strategii, până la găsirea celei mai potrivite.
- Conceperea unor strategii de marketing online diferite, în funcție de canalul ales, de produse și de publicul vizat.
- Măsurarea permenentă a rezultatelor obținute și ajustarea campaniilor în funcție de acestea.
- Apelarea la o agenție PPC dedicată, care să vină cu experiența necesară obținerii celor mai bune rezultate.
Fiecare afacere are specificul ei și trebuie să se diferențieze de concurență prin ceva. Prezența online și campaniile de marketing derulate trebuie să reflecte și să evidențieze tocmai aspectele considerate cele mai importante.
Creativitatea și găsirea celor mai potrivite sloganuri și forme de prezentare pot contribui foarte mult la creșterea performanțelor, la o rată de conversii cât mai bună și la un ROI cât mai rentabil.
Conceperea unor strategii complexe, cu scopuri clare, măsurabile și scalabile aduc întodeauna succesul unei afaceri în mediul online.
De ce să apelați la campanii de promovare derulate de o agenție PPC?
Cu certitudine cei care se ocupă zilnic de astfel de campanii, dispun de cunoștințele și de experința necesară pentru a adapta strategiile oricărui tip de afacere.
Astfel de servicii sunt la fel de utile companiilor aflate la început de drum, care nu beneficiază de o vizibilitate prea bună și vor să devină cunoscute imediat, cât și companiilor mari, care doresc să-și promoveze produse noi sau inovații.
În plus campaniile PPC pot contribui și la eficientizarea campaniilor de optimizare SEO.
Doar prin combinarea lor se pot obține cele mai bune rezultate.
De cele mai multe ori, în funcție de pregătire și de scopul vizat, este bine să apelați la o agenție full service, care să poată face atât design și concept pentru afacerea voastră, cât și campanii de promovare plătită.
Dinamica mediului online este foarte mare și este nevoie de multă pricepere pentru a obține, în cel mai scurt timp, vizibilitatea și conversiile dorite.
Iată care sunt principalele motive pentru care să alegeți o Agenție PPC:
- Aici găsiți personal calificat pentru a derula cele mai bune campanii ppc.
- Beneficiați de consultanță și cele mai bune sfaturi pentru a realiza cea mai bună promovare plătită.
- Veți primi rapoarte și statistici importante pentru ajustarea și pregătirea campaniilor viitoare.
- Aveți parte de stategii combinate pentru a obțince cele mai bune conversii și cel mai bun ROI.
- Găsiți o echipă care să se ocupe cu profesionalism de toate etapele implicate în procesul de asigurare a unei prezențe online cât mai performante.
- Toate campaniile sunt personalizate și scalabile, pentru a răspunde cât mai bine nevoii de promovare și de a obține conversii.
- Oferta este disponibilă pentru orice tip de afacere și pentru orice tip de buget.
- Găsiți soluții și oportunități care să vă diferenențieze de concurență și care să vă aducă avansul dorit.
- Puteți concepe împreună cele mai rentabile campanii, cu un buget adaptat și cu risipă minimă.
Oricât de pasionați ați fi de acest domeniu, veți găsi întotdeauna un motiv pentru a lucra cu o agenție ppc specializată. Este un domeniu în care lucrurile se schimbă frecvent și mereu veți avea de învățat lucruri noi.
Care sunt cele mai solicitate tipuri de campanii la o agenție PPC?
Cele mai solicitate și mai performante campanii de promovare plătită rămân cele de Google Ads.
Cum supremația în rândul motoarelor de căutare este deținută de ani buni de Google, cel mai utilizat motor de căutare pentru informații, produse și servicii, astfel se explică și interesul crescut pentru promovare prin campanii derulate aici.
Până ca strategiile SEO să producă rezultatele dorite, metoda de a apela la campaniile plătite de Google Ads. este cea mai eficientă și mai rentabilă cale de a aduce cât mai mulți vizitatori în site și de a câstiga vizibilitatea dorită.
Site-urile promovate astfel sunt afișate în partea de sus sau de jos a căutărilor, fiind însoțite de eticheta “Ad”, ușor de identificat de către utilizatori.
Acesta este cel mai potrivit canal de promovare rapidă, cu eficiență maximă pentru majoritatea afacerilor.
Iar dacă se dorește rentabilitate maximă, este bine ca promovarea să fie dublată de o strategie SEO de optimizare a site-ului, foarte bine pusă la punct în fiecare detaliu.
Dacă un client ajunge pe pagina din site promovată și nu găsește aici ușor, simplu, intuitiv și detaliat informațiile sau produsele dorite, s-ar putea ca demersul să nu producă conversia așteptată.
Pentru cele mai bune rezultate este mereu nevoie de specialiști și de o echipă care să se poată ocupa de fiecare aspect implicat în obținerea unei vizibilități și a unei imagini cât mai bune.
Doar astfel investiția în site și în promovare merită efortul. Cu alte cuvinte, campanii PPC performante, fără un site bine pus la punct, nu prea pot fi realizate.
Campaniile Google Ads sunt cele mai eficiente mijloace de promovare plătită, fiind cea mai rapidă metodă de a vă face vizibilă afacerea și de a obține vânzări imediate.
Dacă acestea sunt realizate prin anunțuri și mesaje bine gândite, rezultatele pozitive nu vor întârzia să apară și plata pentru fiecare click va fi o investiție sigură.
În functie de domeniul de activitate și de competitivitatea pe cuvântul sau expresia cheie aleasă, costurile pot varia foarte mult. Însă cu un buget adecvat, setarea corectă a campaniei pentru publicul vizat, poziția dorită pentru anunț, un site care să fie bine optimizat și ușor de utilizat, oricât de mare ar fi lupta, vor fi realizate mereu conversii.
Care sunt principalele avantaje ale apelării la campaniile plătite de la Agenția PPC Edcora?
Oricât de bine ar fi realizat un site și oricât de bine ar fi organizată optimizarea SEO, pentru a obține cele mai bune rezultate este nevoie și de apelarea la publicitate plătită.
Ea contribuie la a ajunge rapid în atenția publicului interesat.
Principalele avantaje oferite de o campanie PPC făcută de Edcora sunt:
- Reprezintă o modalitate simplă și accesibilă de promovare
- Se poate stabili de la început bugetul ce va fi alocat
- Oferă multiple variante de selectare și ajustare a publicului vizat
- Campaniile sunt scalabile
- Rezultatele sunt măsurabile
- Produce conversii imediate