Merită să investesc în servicii SEO?

Am nevoie de servicii SEO?

Pentru a afla răspunsul la această întrebare gândește-te la următorul lucru…ești pe această pagină pentru ca îți dorești optimizarea website-ului, respectiv a afacerii tale in mediul online.

Cu ce ma ajută serviciile de optimizare pe motoarele de căutare?

Când vorbim despre servicii SEO, abrevierea de la search engine optimization, ne interesează în principal următorul rezultat. O clasificare cât mai bună în topul realizat de motoarele de căutare în momentul în care un utilizator, potential client, efectuează o căutare dupa un cuvânt cheie. Această poziție in pagina de căutări, numită pe scurt SERP, vine  de la Search Engine Results Page. De exemplu motorul de cautare Google, pentru un cuvant căutat, va returna o listă de rezultate. Aceste rezultate, sub formă de link-uri, conțin diverse pagini web. În funcție de anumiți factori acestea vor fi returnate si afișate într-o anumită ordine.

Serviciile SEO pot fi de două tipuri:

Optimizare internă

Poate cel mai important și des oferit sfat în optimizarea pentru motoarele de căutare, sfat pe care îl vei auzi de la orice persoană din domeniu, este de a oferi conținut de valoare. 

Pentru a obține si păstra o poziție de top în clasamentele motoarelor de căutare trebuie să oferiți semnale clare conform cărora paginile dumneavoastră sunt mai bune decat celelate website-uri cu care sunteți in competiție. De retinut faptul că motoarele de căutare oferă prioritate celor mai bine optimizate pagini dintre cele cu o relevanță sporită.

Optimizarea seo interna se axează exclusiv pe site-ul respectiv şi poate fi influenţată de către echipa de SEO.

Principalele aspecte care pot fi optimizate sunt:

Conținutul

Conținutul este regele, influențează toate celelalte aspecte.

Imaginile

Ajută în mai multe moduri poziția în căutare, este important să nu lipsească ALT și Title iar imaginea să fie de calitate însa de dimensiuni mici.

Cuvintele cheie

Ce caută utilizatorii pe motoarele de căutare și ce expresii au cel mai mare volum de căutare.

Adresa URL

Să descrie cât mai exact conținutul paginii.

Titlul paginii

Apare în partea de sus a browserului, în rezultatele de căutare, un titlu atractiv având un rol foarte important în atragerea clickurilor.

Subtitluri H1 - H6

H1 este primul lucru scris pe pagină. Formatarea upa marime se face in functie de importanta.

Linkuri interne

Se consideră o bună experiență de utilizare includerea unor linkuri către alte pagini din site care oferă informații suplimentare despre subiect.

Descrierea meta

Rezumatul paginii în câteva cuvinte, vizibil în SERP

Viteza de încărcare

Este un factor foarte important pentru SEO, conform unui studiu Google utilizatorii tind să parăsească pagina daca nu se încarcă în 3 secunde.

Optimizare externă

De-a lungul timpului, au apărut tot felul de metode de promovare a unui website, unele dintre acestea mai puțin etice, nerespectând regulile motoarelor de căutare.

Pornind de la calitatea unui site web motoarele de căutare încearcă mereu să găsească semnale măsurabile vizavi de relevanţa şi importanţa paginii web în raport cu expresia de căutare analizată si cu website-urile concurente.

Singura strategie SEO care oferă rezultate viabile pe termen lung și respectă standardele este cunoscută sub denumirea de „White Hat SEO”. Acest tip de servicii SEO asigură o creștere nu rapidă ci contiună si fără riscul de penalizări din partea motoarelor de căutare. Aceste penalizări includ căderea pe poziții de pe paginile 2-3-4 uneori chiar mai jos sau chiar deindexarea site-ului, scoaterea completă a paginilor din rezultatele de căutare.

În timp ce nu cunoaștem algoritmul complet pe care Google îl folosește pentru a clasifica conținutul, datele din studiul nostru privind factorii de căutare pentru motoarele de căutare arată că factorii legați optimizarea SEO externă pot valora mai mult de 50% din decizia factorului de clasificare.

Optimizarea SEO Off-Page este o activitate continuă, de durată, cu obiectiv final atragerea de mențiuni externe de pe site-uri cu un conținut relevant și autoritate mare în mediul online.

Back-linkuri

Construirea backlink-urilor se află în centrul SEO-ului extern. Motoarele de căutare utilizează backlink-urile ca indicatori ai calității conținutului, astfel că un site cu multe backlinkuri de valoare ridicată va fi, de obicei, mai bine clasat decât un site altfel egal dar cu mai puține backlink-uri.

Indiferent de modul în care au fost obținute aceste link-uri, cele care oferă cea mai mare contribuție la eforturile SEO sunt cele care bifează cât mai multe din aceste semnale.

Alte tehnici de optimizare externă

Câștigarea backlink-urilor de pe site-uri externe este cea mai frecvent practicată strategie SEO în afara site-ului.

Aproape orice activitate care are loc în afara propriului site web și vă ajută să vă îmbunătățiți poziția în clasamentul de căutare poate fi considerată optimizare externă.

Rezultatul final al optimizării off page este de a crea într-un fel o referință către website din altă parte a internetului fie că se referă la un link, o mențiune despre marca, site sau altceva.

Agenția Edcora
Optimizare website client 100%
Poziția pe Google
100

Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și audiența website-ului. Înainte de a continua navigarea pe website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie al Politicii de Confidențialitate și cel din pagina Termeni și Condiții.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Setări

Când vizitezi orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul tău, mai ales sub formă de cookie-uri. Poți configura mai jos setările personale.

Statistici despre trafic

Google Analytics
Folosite pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul nostru. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valorile numărului de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.
  • _gid
  • _ga

Save
Accept toate cookie-urile
  • Cont Nou
Ai uitat parola? Introdu adresa de email cu care ai creat contul și vei primi un link pentru a crea o noua parolă.
Coș0
There are no products in the cart!