O campanie Google AdWords te aduce pe prima poziție în Google din prima zi de promovare.

Solicită o campanie de promovare Google AdWords, îți aducem clienți din primele zile. Te ajutăm să îți promovezi produsele sau serviciile la momentul potrivit, în locul potrivit cu rezultate imediate.

Certficare AdWords în Search și Display

Avantajele unei campanii Google Adwords

Vizibilitate crescută.

Chiar din prima zi, o campanie Google AdWords te aduce pe primele poziții din pagina de rezultate.
Afacerea ta va fi acolo unde trebuie pentru a fi vazută de potențialii clienți care caută serviciile sau produsele tale.

Reclamă în pagina de căutari Google.

Reclamele AdWords sunt afișate celor care caută cuvinte care corespund produselor sau serviciilor tale.
O campanie Google AdWords te ajută să ajungi la potențialii tăi clienți chiar atunci când aceștia caută produsul sau serviciul promovat, în acest fel procentul de vizitatorii ai site-ului care se transformă în clienți este mai mare.

Rezultate pe repede înainte.

O campanie Google AdWords este o metodă de promovare online cu rezultate rapide.
Acest tip de publicitate platită poate fi folosită alături de celelalte servicii SEO în strategia de marketing online.

Buget sub control.

Poți porni publicitatea Adwords setând un buget zilnic cu care ești confortabil.
Bugetul unei campanii de promovare pe Google se poate ajusta oricând ai nevoie.
Acesta poate fi scăzut ori crescut în funcție de profitabilitatea campaniei.

Targetare exactă.

Promovarea pe Google AdWords dispune de setări care iți permit afișarea reclamelor tale la momentul potrivit, doar celor interesați de produsele sau serviciile tale, din zona geografică selectată.
Cu o campanie AdWords beneficiezi de o targetare precisă datorită multitudinii de criterii cu ajutorul cărora poți filtra persoanele care văd reclamele.
În acest fel ești sigur că bugetul cheltuit pe promovare se transformă într-o investiție profitabilă

Rapoarte detaliate.

Statisticile din contul de publicitate AdWords ne arată exact ce merge și ce nu merge pentru a putea optimiza constant eficiența campaniilor.
Cu ajutorul acestor informații investim mai bine bugetul pentru a  obține rezultatele dorite.

Vrei vizite pe site și clienți?

Plătești doar rezultatele

Dacă nu primesti vizite, nu plătești nimic

Nu te costa nimic sa pornesti o campanie de promovare Google Adwords. Plătești numai când un utilizator dă clic pe anunț pentru a accesa site-ul sau a apela. Mai exact, plătesti doar rezultatele.

Poți porni cu orice buget

Valoarea investiției depinde de tine. Începi cu un buget zilnic convenabil, apoi ajustezi în timp. Multe afaceri obțin rezultate pornind de la un buget zilnic de 50 lei.

Anunțul tau ajunge la clienți, indiferent de dispozitivul pe care aceștia îl utilizează

În lumea mobilă de astăzi, trebuie promovarea trebuie făacută pe toate dispozitivele pe care le utilizează clienții – desktop, laptop, tabletă și mobil. În acest fel afacerea ta se va face remarcată atunci când aceștia caută, navighează sau cumpără.

Tipuri de campanii de promovare Google AdWords

AdWords este un serviciu de promovare oferit de Google care permite afișarea de reclame persoanelor interesate de serviciile sau produsele tale.
Poți alege când și cui o să fie afișată reclama, în funcție de obiectivele afacerii tale.

Campaniile AdWords sunt de mai multe feluri, cele mai cunoscute sunt: campanii AdWords search network (Rețeaua de căutare Google) și campanii Google AdWords display network (Rețeaua de display Google).

AdWords search network

Rețeaua de căutare Google - Anunțuri text

Atunci când promovezi un site în rețeaua de căutare Google, anunțul apare lângă rezultatele căutării când un utilizator caută termeni referitori la unul dintre cuvintele cheie folosite in campanie.

Rețeaua de display Google - Anunțuri imagine și text

Publicitatea pe rețeaua de display Google te ajută să te adresezi utilizatorilor atunci când navighează pe site-urile preferate, când se uită la un videoclip de pe YouTube sau când folosesc dispozitive mobile.

Rețeaua de căutare Google

Anunțurile apar impreună cu rezultatele căutării Google și pe alte site-uri din rețeaua de căutare, atunci când cuvintele cheie folosite in campanie sunt relevante pentru căutarea unui utilizator.

Site-uri de căutare Google:
-Deasupra sau sub rezultatele căutării din Căutarea Google.
-Lângă, deasupra sau sub rezultatele căutării în Google Play, în Cumpărături Google și pe Google Maps (website si aplicație)

Parteneri din rețeaua de căutare Google:
-Împreună cu rezultatele de căutare pe site-urile partenerilor din rețeaua de căutare.

Anunțuri text, anunțuri dinamice afișate în rețeaua de căutare și anunțuri cu număr de telefon:
Acestea sunt cele mai des întâlnite reclame din Rețeaua de căutare.
Au eticheta „Anunț” sau „Anunțuri” în pagina cu rezultatele căutării Google și pe un