Optimizare Site
Optimizarea site-ului nu este opțională, ea face diferența dintre succes și faliment. Am început cam dur, dar asta este realitatea dacă ai o afacere online.
Din Articol
ToggleLa fel de adevărat este că o optimizare făcută greșit te poate duce și mai rapid spre faliment.
Dacă citești acest articol cu atenție și pui în aplicare sfaturile noastre, ești pe drumul cel bun.
O glumă foarte folosită in lumea SEO sună in felul următor:
“Unde ascunzi un cadavru ca să nu îl găsească nimeni?
Pe a doua pagină cu rezultate Google”
Asta pentru că doar 6% din click-uri sunt pe site-uri din a doua pagină.
Ce ai de făcut?
Să investești ceva timp si ceva resurse financiare în imaginea ta online.
Dacă stai mai bine cu timpul decât cu banii poți încerca să faci totul de unul singur.
Dacă ai ceva fonduri dar nu stai foarte bine cu timpul pe care ar trebui să-l aloci optimizării, atunci cel mai bine este să externalizezi optimizarea website-ului către o agenție specializată.
O poziționare a website-ului pe prima pagină îți aduce trafic și venituri.
Google este cea mai bună metodă de promovare organică și cu toate astea mai puțin de 20% din firme investesc în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).
Deși orice website poate fi inclus în rezultate Google, doar cele cu o bună optimizare internă și externă pot ajunge pe pozițiile din top.
Înainte de a începe vezi și factorii de clasare pe Google, cei care influențează poziția site-ului tău în căutări.
Care sunt pașii pentru această optimizare a site-ului?
1. Audit SEO

Primul pas care trebuie făcut este analiza propriului site dar și al primelor 10 competitori din pagina de rezultate (SERP) pe cuvântul sau cuvintele cheie dorite.
Dacă dorești un audit seo gratuit apasă butonul de mai jos.
Numită și offpage SEO, te ajută să aduci conținutul proaspăt creat în fața publicului.
Cum faci asta? cu link-uri de pe alte site-uri spre al tău.
Citește articolul: 3 trucuri pentru a obține link-uri gratuit
Cea mai eficientă metodă de a câștiga câteva backlink-uri este prin advertoriale sau comunicate de presă.
Aruncă o privire prin portofoliul de publicații premium sigur vei găsi ceva potrivit pentru nișa ta.
Alte metode mai puțin eficiente sunt: comentarile pe bloguri, postările pe social media, răspunsuri pe forumuri, etc.
5. Testează și ajustează

Optimizarea website-ului trebuie făcută constant.
Macar la o saptămână verifici poziția cuvintelor cheie, vezi de unde vin vizitatorii, pe ce pagini ajung, cât stau acolo, dacă mai intra și pe alte pagini, rata conversiei și altele.
Poți folosi Google Analytics și Search Console, sunt bune și gratuite.
Nu uita că regulile SEO se actualizează mereu iar pentru a devansa competiția trebuie să fii la curent cu tot ce e nou.
Moz estimează că Google face aproximativ 600 de update-uri ale algoritmilor anual.
Un mic ajutor poate veni din partea blogului SEO de la Edcora.
Noi postăm mereu informații interesante și importante despre marketing online.
Content is King, deja a devenit banală această replică, folosită până la uzare.
Dar ghici ce? E adevarată!
Pentru a putea optimiza website-ul pentru Google pentru un cuvânt cheie, e necesar ca acel cuvânt să existe pe website.
Citește acest articol despre marketing prin continut pentru a aprofunda subiectul.
Vezi și pasajul din ghidul complet de optimizare SEO care conține 3 sfaturi pentru un continut de top. Acestea sunt: să ai un conținut de calitate de 2000-3000 de cuvinte, să oferi un răspuns la căutarea efectuată pe Google și să oferi o experiență plăcută utilizatorilor. Intra și vezi acolo exact ce e de făcut.
4. Optimizare externă

Numită și offpage SEO, te ajută să aduci conținutul proaspăt creat în fața publicului.
Cum faci asta? cu link-uri de pe alte site-uri spre al tău.
Citește articolul: 3 trucuri pentru a obține link-uri gratuit
Cea mai eficientă metodă de a câștiga câteva backlink-uri este prin advertoriale sau comunicate de presă.
Aruncă o privire prin portofoliul de publicații premium sigur vei găsi ceva potrivit pentru nișa ta.
Alte metode mai puțin eficiente sunt: comentarile pe bloguri, postările pe social media, răspunsuri pe forumuri, etc.
5. Testează și ajustează

Optimizarea website-ului trebuie făcută constant.
Macar la o saptămână verifici poziția cuvintelor cheie, vezi de unde vin vizitatorii, pe ce pagini ajung, cât stau acolo, dacă mai intra și pe alte pagini, rata conversiei și altele.
Poți folosi Google Analytics și Search Console, sunt bune și gratuite.
Nu uita că regulile SEO se actualizează mereu iar pentru a devansa competiția trebuie să fii la curent cu tot ce e nou.
Moz estimează că Google face aproximativ 600 de update-uri ale algoritmilor anual.
Un mic ajutor poate veni din partea blogului SEO de la Edcora.
Noi postăm mereu informații interesante și importante despre marketing online.